Status zamówienia
Jaki jest status mojego zamówienia?
Od chwili złożenia zamówienia na stronie sklepu PROTARGET.pl do momentu wysyłki towaru będą Państwo na bieżąco informowani o jego przebiegu na maile podane w momencie rejestracji.
Statusy zamówień są dostępne są także po zalogowaniu się na Państwa konto w PROTARGET.pl. Dodatkowo system wysyła automatyczne e-maile oraz w niektórych przypadkach wiadomości SMS na Państwa telefon komórkowy.
Od momentu złożenia zamówienia otrzymają Państwo następujące informacje w kolejnych etapach jego realizacji:
1. Przyjęcie zamówienia do realizacji.
2. Planowany termin dostawy zamówienia.
3. Zaksięgowanie wpłaty na rachunek bankowy.
4. Wysłanie zamówienia kurierem lub transportem własnym PROTARGET.pl.
5. Rozliczenie zamówienia i prośba o wystawienie komentarza na jednej z porównywarek cen.
W szczególnych przypadkach otrzymają Państwo informacje o:
1. Przebiegu realizacji zakupów ratalnych:
wysłanie wniosku ratalnego do banku,
akceptacja lub odrzucenie wniosku ratalnego przez bank
2. Przypomnienia:
przypomnienie o potwierdzeniu zamówienia poprzez kliknięcie na link wysłany w mailu
przypomnienie o dokonaniu wpłaty
informację o nieprawidłowej wpłacie na rachunek bankowy
3. Zmianie ceny zamówionego towaru lub kosztu transportu, np. w wyniku negocjacji przy większych zamówieniach.
4. Dostępności zamówionego towaru w magazynie i zaproszenie do jego odbioru.
5. Informacje o różnych promocjach związanych z danym zamówieniem.
Śledzenie paczek
Numer przesyłki zostaje automatycznie przesłany po nadaniu na adres email klienta.
https://protarget..pl/client-orders.php?display=opened